Τρόπος Αποστολής & Πολιτική Επιστροφών

Τρόπος Αποστολής

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας:

Αποστολή με ΕΛΤΑ Courier στον χώρο σου

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 2-4 εργάσιμες ημέρες.

*Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές όπου χρειάζονται 4-7 εργάσιμες ημέρες.

Κατά την περίοδο εορτών, εκπτώσεων ή άλλων προωθητικών περιόδων μπορεί να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση που μπορεί να οφείλεται στο μεγάλο φόρτο εργασίας.

Το κόστος αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα είναι 5€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για παραγγελίες κάτω των 75€ και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 75€.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες και ώρες παράδοσης ποικίλουν αναλόγως του εκάστοτε τοπικού καταστήματος της ΕΛΤΑ Courier.

Για παραγγελίες στην Κύπρο:

Παράδοση με ΕΛΤΑ Courier εντός 7 εργάσιμων ημερών (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερήσει 1 – 2 ημέρες περισσότερο).

Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Κύπρου και ανέρχεται σε 8,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Ημέρες παράδοσης: Δευτέρα – Παρασκευή από 09:00 έως 17:00 (εκτός επίσημων αργιών).

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας:

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με DHL. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και διαφοροποιείται ανάλογα με τη χώρα αποστολής.

CLICK & COLLECT

Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στο φυσικό μας κατάστημα. 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

  • Εάν η παραγγελία σου έχει πραγματοποιηθεί πριν τη 1 μ.μ. αποστέλλεται στην αποθήκη μας προς επεξεργασία και συλλογή προϊόντων την ίδια ημέρα εφόσον δεν είναι αργία.
  • Εάν η παραγγελία σου έχει πραγματοποιηθεί μετά από τη 1 μ.μ. αποστέλλεται στην αποθήκη μας προς επεξεργασία και συλλογή προϊόντων την επόμενη εργάσιμη ημέρα. 
  • Εάν η παραγγελία σου έχει πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο αποστέλλεται την Δευτέρα.

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σου προτείνουμε ένα παρόμοιο προϊόν, ή να σε ρωτήσουμε εάν θέλεις να αποστείλουμε την παραγγελία χωρίς αυτό. Τα υπόλοιπα τεμάχια της παραγγελίας, θα παραμείνουν δεσμευμένα για μία εβδομάδα από την ημέρα που διαπιστώθηκε η έλλειψη.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας ή εποχικότητας, που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σου.
  • Εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σου, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του και η επικοινωνία μαζί σου είναι αδύνατη (επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα).

Επιστροφές & Αλλαγές

Θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες; Μπορείς να το κάνεις μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παρέλαβες την παραγγελία σου, αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας ή το τιμολόγιο.

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  • Ενημερώσε μας τηλεφωνικά στο 2310805268 ή μέσω του site μας για την πρόθεση και τον λόγο της αλλαγής.
  • Τοποθέτησε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία.
  • Παράδωσε το δέμα στη Εταιρεία Courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα. Αν επιλέξεις χρέωση παραλήπτη, η αλλαγή δεν θα γίνεται δεκτή.

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:

UP SIDE κατάστημα, ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

ΠΟΝΤΟΥ 120, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ T.K. 55132

Μπορείς να επιλέξεις το προϊόν με το οποίο επιθυμείς να κάνεις την αλλαγή, πραγματοποιώντας καινούρια παραγγελία και ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, σημειώνοντας στο πεδίο ‘Σχόλια’ ότι είναι για ΑΛΛΑΓΗ και τον αριθμό της αρχικής σου παραγγελίας.

Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί έως 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλαμβάνει το δέμα το τμήμα ποιοτικού ελέγχου στη αποθήκη μας. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου. 

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει και πάλι μαζί σου. 

ΑΛΛΑΓH ΠΡΟΪOΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

Μπορείς να αλλάξεις το προϊόν της παραγγελίας σου στο κατάστημα μας προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα και τα προιόντα σε άριστη κατάσταση. Αλλαγές γίνονται στην τιμή αγοράς.

Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν διαθέτει το προϊόν που θέλεις να αλλάξεις, μπορεί να εκδοθεί άμεσα πιστωτικό κουπόνι. Η εξαργύρωση του πιστωτικού κουπονιού ισχύει έως και 6 μήνες από την έκδοση του και μόνο στο φυσικό κατάστημα.

Πιστωτικά δεν εκδίδονται και δεν εξαργυρώνονται στο up-side.gr.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ E-SHOP

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  • Συμπλήρωσε σε ένα χαρτί τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού ή της πιστωτική κάρτας αναλόγως τον αρχικό τρόπο πληρωμής σου, το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας. Βοήθησέ μας να γίνουμε καλύτεροι, γράφοντας μας τον λόγο επιστροφής.
  • Τοποθέτησε το είδος/τα είδη μαζί με το χαρτί επιστροφής και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία τους
  • Παράδωσε το δέμα στη Εταιρεία Courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα. Αν επιλέξεις χρέωση παραλήπτη, η αλλαγή δεν θα γίνεται δεκτή. * Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η χρέωση θα είναι του παραλήπτη. Θα πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία μας και να σας δοθεί ειδικός κωδικός που πρέπει να αναγραφεί στο δελτίο επιστροφής. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με courier της επιλογής μας.

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:

UP SIDE κατάστημα, ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

ΠΟΝΤΟΥ 120, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ T.K. 55132

Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων διαρκεί έως 7 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα γίνει η παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες μας. Αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές περνούν αρχικά από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και στη συνέχεια τις επεξεργάζονται τα αρμόδια τμήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον ποιοτικό έλεγχο κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων από παραγγελίες e-shop στα φυσικά μας καταστήματα. Θα πρέπει να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή επιστροφή στην πιστωτική σου κάρτα.

Εναλλακτικά, μπορείς να επισκεφτείς το κατάστημά μας και να γίνει έκδοση πιστωτικού κουπονιού. Η εξαργύρωση του πιστωτικού κουπονιού ισχύει έως και 6 μήνες από την έκδοσή του και μόνο στο φυσικό κατάστημα.

Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές & επιστροφές σε εσώρουχα και κάλτσες.